Avondmaalscollecte

Paulien Naber

In de Oosterkerk wordt het avondmaal gehouden op 28 augustus en in de Dorpskerk op 11 sept as.

De collecte in deze dienst is bestemd voor Paulien Naber. De diaconie steunt Paulien al jaren in haar levensonderhoud met een bedrag van €600 per maand, zodat zij haar werk als zendelinge kan doen. Misschien is het niet bekend, maar de zendingsbusjes in de kerk zijn ook (gedeeltelijk) bestemd voor dit doel. Helaas is hiervan de opbrengst erg laag en het potje waaruit de diaconie deze steun haalt, moet nodig aangevuld. We hopen met deze collecte een mooi bedrag bij elkaar te krijgen. De diaconie verdubbeld deze collecte tot een maximaal bedrag van €2500,00.

Paulien is momenteel in Aalsmeer. Zij hoopt in een kerkdienst binnenkort te vertellen over haar “nieuwe werk” in Mexico. Zij is nu directrice bij een vluchtelingenkamp op de grens van Mexico en Amerika. Meer informatie kunt u lezen in het kerkblad/ website www.hervormdaalsmeer.nl.

U kunt helpen via de collecte-zak of een bedrag overmaken naar het bankreknr van de diaconie NL95 RABO 0300 1205 16 o.v.v. Paulien Naber, of de hierbij afgedrukte QR- code gebruiken.
De diaconie hoopt Paulien ook in dit mooie werk voor de Mexicaanse vluchtelingen zo goed mogelijk bij te staan, maar vraagt vooral om uw gebed en Gods zegen!

Namens de diaconie hartelijk dank, Margriet van Klinken.

Hier een aantal foto’s vanuit Mexico:

Bekijk ook