Zondagochtend voor kinderen

We zijn een gemeente, waar kinderen op zondag ruimte en aandacht krijgen. Stap voor stap leren ze Jezus Christus te volgen op een hedendaagse wijze.

Kom met kind(eren) binnenkort een dienst meemaken In de Oosterkerk. Ontdek alvast welke activiteiten er zijn voor jouw kind(eren).

Oppas

Iedere zondagochtend, christelijke feestdagen en tijdens de bijbelleerdiensten is er oppasdienst in het Anker. U kunt hier uw kind (of kinderen) brengen als ze 0 – 4 jaar zijn. Zij kunnen onder begeleiding spelen zodat u met een gerust hart in de kerk kunt zitten.

Nevendienst

kerk-Op-Schoot

Voor de kinderen van 0 tot 4 jaar is er vijf maal per jaar een speciale middagdienst: Kerk-Op-Schoot. Tijdens deze dienst  wordt er gezongen, geknutseld en geluisterd naar een bijbel verhaal.

KidsPraise

Voor de kinderen van 4 tot 12 jaar is er vijf maal per jaar een speciale middagdienst: de KidsPraise. Tijdens deze dienst speelt er een band, wordt er een verhaal verteld en doen we verschillende activiteiten.

KidsPraise Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws
rondom de KidsPraise & Kerk Op Schoot.

Doordeweeks voor kinderen

Voor kinderen zijn doordeweeks en in de zomer ook andere activiteiten waar ze elkaar kunnen ontmoeten, creatief bezig zijn en kunnen groeien in geloof.

Jongensclub

Op de club komen de jongens op een gezellige, speelse manier in aanraking met het geloof. Een verhaal, gebed, spelletjes, knutselen, voetballen, verstoppertje spelen en soms trekken ze er op uit.

Meisjesclub

Op de club komen de meisjes op een gezellige, speelse manier in aanraking met het geloof. Een verhaal, gebed, spelletjes, knutselen, voetballen, verstoppertje spelen, en soms trekken ze er op uit. De kosten zijn 1 euro per keer. Kom je het hele seizoen, dan vragen we een eenmalige bijdrage van 10 euro.

Rock Solid

“Rock Solid” dat is de yell die we al wat jaren dragen. Waarom zul je denken? Ben je tussen de 10 en 15 jaar, heb je zin in leuke games en gekke gesprekken met een stukje serieusheid? Wil je dansen op de rots? Kom dan bij ons kijken!

En wie zijn wij…? Nou dat mag je best ontdekken, maar ik kan je wel vertellen dat we een “klein…beetje” maf zijn.

Kom langs en begin je weekend met een twist.

Zomerkampen

Vanuit de Hervormde Gemeente Aalsmeer worden sinds 1946 christelijke jeugd- en kinderkampen georganiseerd. Voor kinderen zijn er vier kampen:

• meisjes 8-10 jaar
  • meisjes 10-12 jaar
  • jongens 8-10 jaar
  • jongens 10-12 jaar
Er zijn ook kampen voor jongeren van 13-16+.

KidsPraise Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws
rondom de KidsPraise & Kerk Op Schoot.

Agenda Wijk Oost

Algemeen contactformulier

Hervormde Gemeente

Postadres Algemene Kerkenraad:

Postadres Kerkrentmeesters:
1430 AH  Aalsmeer

NL08 RABO 0300 1421 61

Bankrekening diaconie
NL 95 RABO 0300 1205 16

Wijk Dorpskerk

Bezoekadres:
Kanaalstraat 12
1431 BE Aalsmeer​

Postadres:

Wijk Oosterkerk

Bezoekadres:
Oosteinderweg 269
1432 AV Aalsmeer

Postadres:

Blijf op de hoogte

Ontvang elke zaterdagochtend het laatste nieuws uit beide wijken.

Agenda Wijk Dorp