Wie zoekt...

Oosterkerk
verborgen
Volwassenen

...of lees de antwoorden op veel gestelde vragen

Op zondag begint de ochtenddienst om 10.00 uur. Meer informatie bij diensten.

Sinds augustus 2022 zijn wij als gemeente op zoek naar een
nieuwe, door de Heilige Geest gedreven predikant, met een levend en belijdend geloof.
Meer informatie over ons beroepingsproces leest u hier.

Wie er voorgaat in de dienst vind u in het preekrooster bij de documenten.

Om het eenvoudig te houden hebben we alle informatie voor je verzameld.

1. Wat wordt er zoal aangeboden voor: kinderen, jongeren, volwassenen
  2. Extra uitgelicht: diensten, activiteiten, nieuwsberichten
  3. Een ouderwetse jaaragenda met datum&tijd

Er is een jongensclub en meisjesclub. Je bent ook af en toe welkom. Meer informatie bij kinderen.

Jongeren hebben binnen de Dorpskerk een belangrijke plaats. Voor 12-15 is er elke zondag tijdens of na de dienst een activiteit. Voor 15+ is er maandelijks een eigentijdse avondviering en zijn tweewekelijkse bijeenkomsten. Er zijn ook jongeren die maandelijks samen komen voor ontmoeting en heerlijk eten. Meer lees je bij jongeren.

Nee, iedereen is welkom in de Dorpskerk om de diensten bij te wonen of mee te doen aan een activiteit. We hebben speciaal voor jou 10 stappen samengevat om meer betrokken te worden. Aan jou de keus wat je graag wilt.

Fijn dat je wilt weten, want kerk is meer dan alleen de kerkdienst. Bij volwassenen lees je over de doordeweekse activiteiten. TIP: Wil je groeien in geloof en ook nieuwe mensen leren kennen? Sluit je bij een (gespreks)kring.

We proberen elkaar met raad en daad te helpen. Wanneer dat niet voldoende is, hebben we ook georganiseerde hulp. Ook niet leden kunnen hier hun hulpvraag stellen.

Allereerst van harte gefeliciteerd. Wil je dit delen met de gemeente, stuur ons het geboortekaartje en wat leuke foto’s voor op de beamer en website. Met de voorganger kan je een afspraak maken, om te spreken over de mogelijkheden van doop of opdragen.

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Neem zo snel mogelijk contact met ons op, om samen de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.

Om twee redenen vind je niet overal namen en telefoonnummers. Dit komt omdat we vanwege privacy niet zondemeer namen mogen publiceren. Verder willen we voorkomen, dat de website verouderde informatie bevat. Daarom hebben we gekozen om voor speciale pagina’s met contactpersonen wijk Dorp en contactpersonen wijk Oost.

Goed dat je informatie wilt delen. Via de webredactie kan je alle informatie sturen aan de webredactie. Zij zullen bij geen bezwaren je bericht plaatsen. We hebben vier soorten berichten: kerkdiensten, activiteiten, nieuwsberichten en vacatures. Verder kan je ook informatie doorgeven voor de Google agenda en voorstellen doen om teksten op de website aan te aan te passen.

Op zondag begint de ochtenddienst om 10.00 uur. Meer informatie bij diensten.

In de Oosterkerk is ds. Menno Zandbergen de vaste voorganger. Regelmatig zijn er gastsprekers. Het preekrooster vind je bij de documenten.

Om het eenvoudig te houden hebben we alle informatie voor je verzameld.

1. Wat wordt er zoal aangeboden voor: kinderen, jongeren, volwassenen
  2. Extra uitgelicht: diensten, activiteiten, nieuwsberichten
  3. Een ouderwetse jaaragenda met datum&tijd

We hebben zelf geen kinderclubs in de Oosterkerk. De kinderen zijn welkom in de Dorpskerk. Meer informatie bij kinderen.

Nee, iedereen is welkom in de Oosterkerk om de diensten bij te wonen of mee te doen aan een activiteit. We hebben speciaal voor jou 10 stappen samengevat om meer betrokken te worden. Aan jou de keus wat je graag wilt.

Algemeen contactformulier

Hervormde Gemeente

Postadres Algemene Kerkenraad:

Postadres Kerkrentmeesters:
1430 AH  Aalsmeer

NL08 RABO 0300 1421 61

Bankrekening diaconie
NL 95 RABO 0300 1205 16

Wijk Dorpskerk

Bezoekadres:
Kanaalstraat 12
1431 BE Aalsmeer​

Postadres:

Wijk Oosterkerk

Bezoekadres:
Oosteinderweg 269
1432 AV Aalsmeer

Postadres:

Blijf op de hoogte

Ontvang elke zaterdagochtend het laatste nieuws uit beide wijken.

Agenda Wijk Oost

Agenda Wijk Dorp